Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2011 11:43 - Kои са бащи на лъжата,че траките не са в основата на българската нация и,че българите са славяни
Автор: nestinar Категория: История   
Прочетен: 6700 Коментари: 13 Гласове:
9

Последна промяна: 13.08.2011 08:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В средата на 18 век сред общностите на Балканите и в цяла Източна Европа

най-популярни и най-разпространявани са сръбските и руски „адаптирани” преводи на

различни поръчкови „историографски” „трудове”.

За основа им служат по-стари такива.

Сред тях разбира се са: „Слово за

произхода на увенчаните със слава славяни” на Винко Прибоевич /1532 г., Венеция/,

„Царство на славяните” на Мавро Орбини,Цезар Бароний римски кардинал /Чезаре

Баронио - 1538-1607/, обявен още приживе за "баща на църковната история", заради 12-

томните "Църковни анали" от 1198 г. от Христа насам". Те също влизат във фундамента

на панславистичната политика и не случайно веднага биват преведени в съкратен вид

на полски език от йезуита Пьотр Скарга,Дуклянската хроника, „Обjасненjе о писме

Словенском” /1660г./ на хърватина Джура Крижанич /1618-1683/,

Евгений Вулгарис (1716–1806г.)

Гърчеещ се българин роден на гр. остров Корфу
 
O,неразумний Юроде!...

Най-вероятно това обръщение е към Вугарис

image
На корицата пише История Славеноболгарская а не славЯно...
Пише славено т.е. от Славен,Славна-Славната история българска.



Ньойският договор- лъжите на Мошеника Златарски орязаха България! 

 Сегашната форма на нашето Православие и влиянието на Руската Патриаршия върху него.

След1944г.-направо е излишно да се говори.Там с кофи да ги изхвъляш!

Всичките теории,че българите са дошляци от намси къде, подпират гореизброените и са в служба само и единствено на чужди интереси!

image



Гласувай:
10



1. sparotok - НЕ СА ЗНАЕЛИ
12.08.2011 13:55
Нито Прибоевич, нито Орбини са знаели, че името славяни е наложено на милиони хора заради българите...колкото и странно да звучи това.

Словени, словаци, чехи, поляци, руснаци са потомци на вендите.
Естонци и фини казват на Русия и руснаците - Венемая, венелаинен.

http://en.wiktionary.org/wiki/ven%C3%A4l%C3%A4inen

http://en.wiktionary.org/wiki/Ven%C3%A4j%C3%A4

Eстонците наричат Русия Венемая

http://en.wiktionary.org/wiki/Venemaa#Estonian

Земите на словаци, словени, чехи и др. са наричани от германите Вендиш Марк.
Тези хора, а и поляците са винидите ( вендите) на Птолемей, Плиний и Тацит.
Били са много и тогава защото Птолемей ги нарича ЕТНОС МЕГИСТИ.

Славяни са единствено и само гетите, Теофилакт Симоката обяснява това в няколко книги, ама няма кой да чете.

Земите на ранните славяни са и земите на гетите описани от Страбон. Ако някой успее да обясни как са изчезнали гетите и как на абсолютно същото място са се появили славяните практикуващи гетски погребални обичаи и имащи гетска керамика ...ще черпя Джони Уолкър, не се шегувам.

Давам втора бутилка на този, който даде извор (от 6-ти век ) за славяни извън пределите на гетските владения...

Дерзайте :)
цитирай
2. nestinar - http://nestinar. blog. bg/his...
12.08.2011 16:12
http://nestinar.blog.bg/history/2011/07/21/poniatieto-slaviani-e-slujebno-ime-na-pyrvite-hristiiani-v-e.787353
цитирай
3. letopisec - ти спароток ли си или псевдо-спароток
12.08.2011 17:19
"името славяни е наложено на милиони хора заради българите"

НО КОЙТО И ДА СИ, ЯВНО НЯМА ДА ТИ ДОЙДЕ В ГЛАВАТА ИСТИНАТА, ЧЕ СЪРБИТЕ СА ПО-ДОБРи ФАЛШИФИКАТОРИ ОТ КОЙТО И ДА Е ДРУГ; НЕ СИ ЛИ СЪГЛАСЕН, ЧЕ ТЕ ФАЛШИФИЦИРАХА МАКЕДОНСКАТА ИСТОРИЯ? Или не си оторизиран да отговаряш на такива въпроси?
цитирай
4. iuliuscaesar - хаха това спаро ли е или някой от н...
12.08.2011 21:20
хаха това спаро ли е или някой от неговите апологети.
първо гетски владения в 5век няма. гетите нямат държава че да имат владения.
второ йрданес през 6век казва че славяните живеят от днестър до висла, че и ред други теротории.

уискитo ти не го ща.

как са изчезнали гетите е обяснявано хиляди пъти и не е нужно да се обяснява пак.
цитирай
5. iuliuscaesar - ранните историографи са смятали че ...
12.08.2011 21:23
ранните историографи са смятали че българите са славяни защото съвременните им българи говорят на славянски език. с напредването на науката тази теория е категорично отхвърлена.
цитирай
6. protogenes - За ятова гласна, за разночтения и ...
13.08.2011 02:55
За ятова гласна, за разночтения и диалекти ,господине, да сте чувал? Впрочем съмнявам се една притча на старо или среднобългарски да сте прочел .Относно Вулгарис - човекът е чист грък.То по вашата логика аз като се казвам, да речем, Русков, съм българеещ се русин ли? Щом има такава фамилия, значи в близко или по-далечно минало семейството му е имало нещо общо с българи или е имало някой член с прозвище "Българинът", пък и защо да не е било с български корен. Това обаче не значи, че името отразява адекватно етническата принадлежност и самосъзнание на съответния човек.
Post scriptvm Впрочем, усвоете правописа и пунктоацията. И Московската патриаршия има влияние върху Българската колкото тя върху Сръбската, защото като патриаршии са автокефални. Влияние Руската патриаршия може да има върху Японската православна църква например, чиито епископ се назначава оттам и чиито епархии влизат в диоценза й.
цитирай
7. nestinar - За ятова гласна, за разночтения и ...
13.08.2011 07:44
protogenes написа:
За ятова гласна, за разночтения и диалекти ,господине, да сте чувал? Впрочем съмнявам се една притча на старо или среднобългарски да сте прочел .Относно Вулгарис - човекът е чист грък.То по вашата логика аз като се казвам, да речем, Русков, съм българеещ се русин ли? Щом има такава фамилия, значи в близко или по-далечно минало семейството му е имало нещо общо с българи или е имало някой член с прозвище "Българинът", пък и защо да не е било с български корен. Това обаче не значи, че името отразява адекватно етническата принадлежност и самосъзнание на съответния човек.
Post scriptvm Впрочем, усвоете правописа и пунктоацията. И Московската патриаршия има влияние върху Българската колкото тя върху Сръбската, защото като патриаршии са автокефални. Влияние Руската патриаршия може да има върху Японската православна църква например, чиито епископ се назначава оттам и чиито епархии влизат в диоценза й.

http://www.ivanstamenov.com/2008/06/23/ - 200 години от смъртта на Евгений Вулгарис
Няма да коментирам останалата част!
цитирай
8. syrmaepon - А на мен пък ми хареса ето този цитат от горепосочената статия
13.08.2011 10:10
http://www.ivanstamenov.com/2008/06/23/

"И тъкмо новите изследвания от последните десетилетия в областта на етногенезиса на народите в Югоизточна Европа ни учат, че много аксиоми, с които до неотдавна науката оперираше, не могат повече да се поддържат. Учат ни и че проблемите на етногенезиса са твърде сложни и не могат да се решават едностранно от филологията и историята без помощните науки, в това число археологията, но също биологията и палеолингвистиката, при това с използване на данни, извлечени от изследвания върху значително по-обширен регион, обхващащ и териториите, съседни на нашите земи на югоизток и североизток от Черно море до Кавказ и Персийския залив. А това означава, че ние сме още далеч от решаването на тези проблеми и знаем с положителност само това, че не можем да се облягаме вече на резултатите от досегашните изследвания. И това засяга не само етническия произход на т. нар. гърци и славяни, но и техните езици, също както и материалната и духовната им култура."

Ако имаше възможност бих го подчертала,оцветила и прочее...но уви - дано поне като го прочете някой и го осмисли
цитирай
9. sparotok - iuliuscaesar бъркаш се
15.08.2011 11:45
iuliuscaesar написа:
хаха това спаро ли е или някой от неговите апологети.
първо гетски владения в 5век няма. гетите нямат държава че да имат владения.
второ йрданес през 6век казва че славяните живеят от днестър до висла, че и ред други теротории.

уискитo ти не го ща.

как са изчезнали гетите е обяснявано хиляди пъти и не е нужно да се обяснява пак.


iuliuscaesar бъркаш се, Чий цар е Дромихет, чия столица е Хелис ...не е ли на гетите? Как така нямали гетите държава, ами над кого царуват Золтес, Харнабон ...?Относно земите на гетите ето какво казва Cтрaбон -

the land of the Getae, which, though narrow at first, 295stretching as it does along the Ister on its southern side and on the opposite side along the mountain-side of the Hercynian Forest p175(for the land of the Getae also embraces a part of the mountains), afterwards broadens out towards the north as far as the Tyregetae; but I cannot tell the precise boundaries - География, 7-3

Напълно естествено е, че за няколко века границите ще се променят, виж само как се промениха териториите ни за последните 130 години, а какво остава за 1000.
На север от Дунав, а и в черноморските степи гетите ( траките) запазват своята доминация.
Така наречените славянски царе Мусокий, Пребънд и др. носят тракийската титла за цар - рег.
Прочети Симоката по този въпрос.
Така наречените славяни имат тракийски прогребални обичаи, прочети Псевдомаврикий и сравни с Херодот.
Така наречената славянска керамика е неразличима от гетската.
Така наречените славянски жилища са като тези на гетите...
И да не забравяме на чий език са обясними имена като Золтес, Орол, Скорило...пустият му български много древен се оказа:)

Вземи сега една карта, виж къде е била старата Мурза ( Мурзианското езеро/блато е Осиек), виж къде е Новиодунум (Исакча) ... земите от Новиодунум до Днепър са известни като Гетска Пустиня. Рим така и не успява да установи пълен контрол върху тази територия ( Гетската пустиня), а също и върху Карпатите. Римляните не могат да воюват в планини и гори, съдбата на Квинтилий Вар го доказва.
Голяма част от гетите си остава на север от Дунава, от където на различни вълни се завръща и отвоюва окупираните територии.
Тия гети са наречени славяни, хората между Висла и Балтийско море са венди. Научи се да ги различаваш.
цитирай
10. iuliuscaesar - това което казвам е че гетите нямат ...
15.08.2011 19:58
това което казвам е че гетите нямат държава в пети век и тогава няма гетски територии. това ИРИ.

за страбон - личи си че нямаш историческо образование и не можеш да се ориентираш в обстановката. В 7.12. той казва че гетите живеят при понта, а даките живеят при хирканския лес. понеже обаче са траки той ги обединява в предния пасаж.
освен това гетската пустиня не е до днепър, а до днестър, пак страбон го казва, ама тряя яко четене.
на севр от дунав след буребиста няма гетска държава. просто са премазани от сарматите - извори няма да давам, намери ги сам.
симоката никога не е виждал гети, но понеже славяните са заемали територии на буребиста е направил грешно отъждествяване. това често се случва при късноантичните и средновековните автори.
тракийска титла рег няма.
не знам на български как ще и обясниш споменатите три имена.
йордан казва че славяните се делят на три части - славяни, венети и анти.

слаб отговор.
цитирай
11. anonymousbulgaricus - То самия Страбон е указал пътя на ...
16.08.2011 16:59
То самия Страбон е указал пътя на изчезването на гетите, ама няма кой да дочете написаното от него или да постне целия цитат щото не му изнася. За любознателни и искащи да си изградят реална представа за нещата - четете целите извори, а не стъкмистки интерпретации, независимо дали с тях се "доказва" - тракийска, римска, тюркска или каквато и да е било теза.

Та какво още е казал Страбон за гетите и даките накуп - въпрос с понижена трудност!
цитирай
12. анонимен - BALGARIN
16.08.2011 21:45
;KOLKOTO ISTORIIATA ZA GETITE, TO TRIABVA DA OSTANE NERAZKAZANA; - KOI BEWE GO KAZAL TOVA?...I ZAWO ?
цитирай
13. shtaparov - Обаче:
17.08.2011 00:48
анонимен написа:
;KOLKOTO ISTORIIATA ZA GETITE, TO TRIABVA DA OSTANE NERAZKAZANA; - KOI BEWE GO KAZAL TOVA?...I ZAWO ?

"Анализът" обаче не е съгласен тя да остане неразказана и постепенно я възстановява така,както възстановява историческите премеждия и на другите древни народи от Стария свят.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nestinar
Категория: Други
Прочетен: 1215626
Постинги: 382
Коментари: 1139
Гласове: 2614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930