Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2011 08:46 - БПЦ протестира срещу кукерството.Иска да го забрани
Автор: nestinar Категория: История   
Прочетен: 8875 Коментари: 24 Гласове:
10

Последна промяна: 20.08.2011 08:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"Призоваваме православните християни да не се съобразяват с тези жалки опити на кметовете да възобновят традиции, които са чужди на православието. Опитите за възраждането им са израз на ниска религиозна култура, както и на духовна деградация на обществото. . Кукерските игри са останка от езическото минало и не могат да се впишат в църковната обредност. Те не насочват миряните към мисълта за Бог, към търсенето на християнските добродетели. Напротив отдалечават ги от Бога. Традицията, свързана с кукерите, трябва да бъде отхвърлена. Този призив е и към всички кметове. Едва ли една община ще забогатее от туристи, като се опитва да прави кукерски фестивали”, категорични са отците. 

image

image

image
http://photo.bansko.net/i-11902

БПЦ протестира срещу кукерството, като го обявява за сатурналии !
" Възраждането на тази езическа традиция е обида към православните християни. Този „празник” е бил създаден в чест на древноримския бог Сатурн и по време на т.нар сатурналии, се е избирал един мъж, който е обявяван за цар и който е можел да убие или да обезчести, който си поиска. Царят е имал охрана от маскирани хора, въоръжени с тояги. В християнската история има случай, когато е бил убит християнски светец, защото е отказал да стане цар по време на сатурналиите."
Ако сред българите така дълбоко е залегнал един такъв древен римски празник, то какъв може да бъде произхода им? Или на кратко, БПЦ официално заявява, че българите се кланят на римски богове !!! Е аз сега не мога да разбера, българи, тюрки, римляни или траки сме ние? И на кои Богове се молим?

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_122376701166845&ap=1

Сливенска Митрополия | Сливенски свещеници дадоха пресконференция в навечерието на Великия пост





Гласувай:
10



1. анонимен - а нека християните да си решат кое е ...
20.08.2011 10:22
а нека християните да си решат кое е правилно и кое не,а поповете да си гледат бизнеса ,мерцедесите и парите
цитирай
2. sparotok - пази Боже от лицемери!
20.08.2011 12:59
Аз съм християнин, но не виждам нищо лошо в кукерските игри, те са част от нашата национална индентичност, нямат нищо общо с римски богове, нито пък са носители на нещо негативно.
Бог е добрина и опрощение, за да си християнин е достатъчно да обичаш хората както обичаш себе си и да правиш добро.Отците май са забравили посланието на Апостол Павел - ВСИЧКО ТИ Е ПОЗВОЛЕНО, НО НЕ ВСИЧКО Е ПОЛЕЗНО, ВСИЧКО ТИ Е ПОЗВОЛЕНО, НО НЕ ВСИЧКО Е НАЗИДАТЕЛНО!
Христос е казал още - Не можеш да служиш на двама господари защото ще намразиш единия, а ще обикнеш другия.За жалост голяма част от отците се кланят на мамона и обръщат гръб на светлината, да пази Господ от такива " отци"...
Прочее Христос бе казал - И никого да не назоваавте свой отец, защото имате само един Отец, който е на небесата...
Някои личности обаче вече се имат за богове...
цитирай
3. balkanec - От мошеници акъл
20.08.2011 14:43
И аз съм християнин и не ми се слушат глупостите на килимявките.
БПЦ е търговска организация, повечето попове, пастори, кюрета - все мошеници и лицемери.
Баш кукерските игри им пречели на бизнеса. А те по олтарите сатанистки магии въртят.
цитирай
4. shtaparov - Истинската мисия на църквата
20.08.2011 20:21
Че Сатурналиите произлизат от Кукерството- "Анализът" го установи вече,а ако има установени паралели с помощта на историческите извори- още по-добре. И БПЦ трябва да протестира не срещу Кукерството,а срещу комунизма/социализма,който налагаше една доказано антинародна и
антицърковна система,продължава да я налага и да върши престъпления срещу народа и до днес. БПЦ трябва приоритетно не да пречи за възраждането на Българщината,а да наложи вечна анатема на комунизма,като го прокълне да гори в Ада и отлъчи от църквата всичките му бивши и настоящи висши функционери дотогава,докато не се покаят и не се извинят на Българския народ за извършените срещу него позорни грехове. Това е Задача №1. пред БПЦ,това е мисията и на другите църковни организации по света. Колкото до Кукерството,него го е имало хиляди години преди днешното време,ще го има и хиляди години след него. А Българските църкви няма да се напълнят в резултат на борбата срещу Българщината,а в резултат на борбата срещу антихристиянската и анти- Българската система на комунизма/социализма!
цитирай
5. lado - Здравейте! Ако се направи ретро...
20.08.2011 20:55
Здравейте! Ако се направи ретроспекция коя религия е направила така, че да има най-много жертви в нейно име, сигурен съм, че това ще е християнската...А съм християнин...
цитирай
6. анонимен - РАВНОСМЕТКАТА
20.08.2011 21:20
95 % от всики изобретения променили из основи нашата цивилизация идват от християни.Да не говорим за култура.Така че не е истина когато се казва че всички религии са подобни.Какво са дали "другите"религии на нашата цивилизация?Почти нищо.Това е равносметката."по плодовете им ще ги познаете..."
цитирай
7. анонимен - И аз съм християнин, но по убежде...
20.08.2011 21:33
И аз съм християнин , но по убеждение . Църквата много държи да изкорени всичко езическо и да се настани отгоре . На всяко красиво местенце-параклис, на всяко енергийно - манастир . Църквата , каквато я знаем си няма нищичко общо с идеята , заложена в името и . Няма по-лицемерна институция, проядена от политика и интереси . Какво друго да очакваме от " отците " ?!
цитирай
8. locke - Все си мисля, че сме светска държава!
20.08.2011 21:39
БПЦ изнагляват все повече и повече, особено оня златоносец дядо Николай!
Не стига че са в мнозинството си агенти на ДС, ами и се изживяват като морални стожери на обществото!
Забраниха постановка в Пловдив, после обявиха Ванга и Дънов за сатанисти...
Сега скачат на кукерите!
Кое е наред - мартеницата? Мадарския конник? Китайските ресторанти?

БПЦ има право да се меси в светския живот на държавата и да дава акъл, едва когато направи нещо за обществото!
цитирай
9. alchemist - След 1000
20.08.2011 22:36
и кусур години БПЦ най-после се сети за кукерството :))))))
Семки ли чопли, какво прави, че не го забрани в началото?
цитирай
10. анонимен - от Севт Непримиримии
20.08.2011 22:47
Ау,голяма мъка...простолюдието е "лишено "от поредна дивашка играчка..
Прост народ,слаба държава!
цитирай
11. nestinar - Ау, голяма мъка. . . простолюдието е ...
20.08.2011 23:05
анонимен написа:
Ау,голяма мъка...простолюдието е "лишено "от поредна дивашка играчка..
Прост народ,слаба държава!

Ау,как не мога да ти отговоря на лични!!!
цитирай
12. анонимен - от Севт Непримиримии
20.08.2011 23:46
nestinar написа:
анонимен написа:
Ау,голяма мъка...простолюдието е "лишено "от поредна дивашка играчка..
Прост народ,слаба държава!

Ау,как не мога да ти отговоря на лични!!!


Наистина,не можеш .
Харесва ли ти народ,облечен в смрадливи кожи в 21 ви век?
Това ли е представата ти за цивилизованост на БЪЛГАРСКИЯ НАРОД?
Според мен,тези родители,които навличат в съзнанието на собствените си деца,мисъл,маниер,и светоусещане,от ПЪРВОБИТНО ОБЩИНЕН СТРОЙ,са простаци!Това е.
цитирай
13. nestinar - Мчи и аз като те гледам с тези 3/4-...
20.08.2011 23:53
Мчи и аз като те гледам с тези 3/4-вълнени чорапи в тези жеги,лошо ми става!
Че и терлици си сложила и лачени гумени цървулки!
Кво да ти кажа?Чак не вярвам!
цитирай
14. анонимен - от Севт Непримиримии
21.08.2011 00:15
Така е.Севт е древен и понякога носи и вълнени чорапи.Особено ми са комфортни за ски - обувките!
Това,че съм древен обаче,си има и предимства!Видях различни епохи и имам база за сравнение.Имам 3 внучета.Големият е на 7 години и в Люксембург знае 3 езика.Не искам българските деца да са говедари и козари,бе.Искам да израстне цивилизован български народ,на родна територия.Само,че родителите като са простаци,как да стане,а?
цитирай
15. nestinar - Така е. Севт е древен и понякога носи ...
21.08.2011 00:22
анонимен написа:
Така е.Севт е древен и понякога носи и вълнени чорапи.Особено ми са комфортни за ски - обувките!
Това,че съм древен обаче,си има и предимства!Видях различни епохи и имам база за сравнение.Имам 3 внучета.Големият е на 7 години и в Люксембург знае 3 езика.Не искам българските деца да са говедари и козари,бе.Искам да израстне цивилизован български народ,на родна територия.Само,че родителите като са простаци,как да стане,а?


Мила моя,ти си дебилна!
цитирай
16. анонимен - от Севт Непримиримии
21.08.2011 00:40
nestinar написа:
анонимен написа:
Така е.Севт е древен и понякога носи и вълнени чорапи.Особено ми са комфортни за ски - обувките!
Това,че съм древен обаче,си има и предимства!Видях различни епохи и имам база за сравнение.Имам 3 внучета.Големият е на 7 години и в Люксембург знае 3 езика.Не искам българските деца да са говедари и козари,бе.Искам да израстне цивилизован български народ,на родна територия.Само,че родителите като са простаци,как да стане,а?


Мила моя,ти си дебилна!


Благодаря,за интелигентния разговор със "историк"!
цитирай
17. nestinar - Така е. Севт е древен и понякога носи ...
21.08.2011 00:53
анонимен написа:
nestinar написа:
анонимен написа:
Така е.Севт е древен и понякога носи и вълнени чорапи.Особено ми са комфортни за ски - обувките!
Това,че съм древен обаче,си има и предимства!Видях различни епохи и имам база за сравнение.Имам 3 внучета.Големият е на 7 години и в Люксембург знае 3 езика.Не искам българските деца да са говедари и козари,бе.Искам да израстне цивилизован български народ,на родна територия.Само,че родителите като са простаци,как да стане,а?


Мила моя,ти си дебилна!


Благодаря,за интелигентния разговор със "историк"!

Ми неам притенции!
Да наричаш децата говедари...
Я се връщай в панелката!
цитирай
18. анонимен - nema да се косиш
21.08.2011 09:47
това е бога на масоните.
цитирай
19. анонимен - чалгата?
21.08.2011 15:05
Защо БПЦ не пожелае да забрани чалгата? Голи и леки жени, и призиви за безразборен секс много ли са християнски?

Аз съм българин-атеист и за мен кукерските игри са важна част от идентичността и културата на народа ми. Убеден съм, че са сред нашия народ преди появата на Християнството..
цитирай
20. nestinar - Защо БПЦ не пожелае да забрани ча...
21.08.2011 15:20
анонимен написа:
Защо БПЦ не пожелае да забрани чалгата? Голи и леки жени, и призиви за безразборен секс много ли са християнски?

Аз съм българин-атеист и за мен кукерските игри са важна част от идентичността и културата на народа ми. Убеден съм, че са сред нашия народ преди появата на Християнството..


:)
цитирай
21. анонимен - О мой Боже правии Боже....
21.08.2011 18:39
Големия български поет и революционер Христо Ботев е казал всичко за църквата и поповете в "Моята молитва".Не е лошо приматите и поевропейчените господа да го прочетът.Кукерството и нестинарството са български обичаи преди християнството.Няма добри и лоши религии има зараза и промиване на мозъци на слаби хора.Светата църква е създала светата инквизиция извършила най-големите престъпления срещу човечеството пред които нацизма дори бледнее.На всички безродници,неуважаващи българските традиции и обичаи ще кажа:ВЪН от България и не се връщайте.
цитирай
22. graywolf - Прави са отците. Къде по насочващо ...
21.08.2011 22:05
Прави са отците. Къде по насочващо към Бог е 80 лв за кръщене. 80 лв за тайнството си е направо евтинийка, да го ева ! Всеки знае, че църквата е винаги отворена, ако си платиш. Ако не си платиш, явно не си угоден Богу !
цитирай
23. анонимен - И аз съм християнин и не ми се слушат ...
23.08.2011 21:32
balkanec написа:
И аз съм християнин и не ми се слушат глупостите на килимявките.
БПЦ е търговска организация, повечето попове, пастори, кюрета - все мошеници и лицемери.
Баш кукерските игри им пречели на бизнеса. А те по олтарите сатанистки магии въртят.

Кога и в кой храм си видял да "въртят сатанистки магии"?
Ужасно е да се четат всички безконечни опити за оплюване и обругаване на Църквата ни. Мен ме е срам, че има някой, който да вярва на кукери, германи, нестинари и пр. Все пак живеем в 21 век. Ясно е, че кукерството се финансира с някаква цел, защото доколкото знам един костюм струва хиляди лева. Кой има интерес от това? Нали не мислите, че всичките тия кукери танцуват за собствено удоволствие?!
цитирай
24. nkf - Намерили срещу какво, попчетата от ...
27.08.2011 13:42
Намерили срещу какво,попчетата от кагебейската БПЦ (Йоаникий е майор от държавна сигурност), да протестират-срещу кукерите.Вместо да са авангарда на борбата срещу комунизма,който съсипва и до ден днешен България,те само дето не ближат подметките на първанов.Вместо активно да подемат битка срещу абортите,които затриват десетки хиляди българчета и съсипват морално и телесно здраве на жените-те седнали с кукерите да се занимават.Ей,тва кукерите са голям проблем явно.

П.С. Попчето Йоаникий е един от най-върлите гръкомани във фалшивата БПЦ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nestinar
Категория: Други
Прочетен: 1214740
Постинги: 382
Коментари: 1139
Гласове: 2614
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930