Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2018 11:59 - Великите икономически постижения на България! И не само те...
Автор: leonleonovpom2 Категория: Забавление   
Прочетен: 5910 Коментари: 41 Гласове:
38

Последна промяна: 23.03.2018 20:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Да, тези постижения са неоспорим факт! За постиженията на България в този отрасъл става дума! Икономическияг!

Както сградите се строят от много тухли и благодарение на тях са факт, така и икономиката ни предано я градят трудолюбиви икономисти! Успехът е техен и голямо мерсим- на македонски!

Но колкото е по- голям някой икономист, толкова и делът му в успеха е по - голям-респективно!

И радостен факт е ,че най- големият и велик икономист е в редовете на блог бг! Да бяха го търсили, едва ли би бил постигнат този успех! Да го приобщят в редовете на блогърите!?

Икономистът на столетието, лауреат на икономическа награда по линия на ООН се отличава с бетонни знания в областта на икономиката!  И с кристален " икономически изказ"!  По отношение на него, изказа,  няма равен в света!  Може да скрие топката и на най-изявените икономически величия! Както се казва....
Защо ли е още в България?
Иска да затвърди първото и място в света по процент на нарастване на националния доход и след това ще тръгне по света, да оправя , с" икономическия си изказ" и останалите изоставащи  икономики!

Това е похвално, разбира се!
Но как, с" икономическия си изказ" ще оправя икономиките!?
Да , главната му, отличителна черта е, че се е съсредоточил  само върху него, изказа! Блестящо владее алабалистиките! И дотук ! Страхотен прагматик е! Трябва нещо да остане и за другите, все пак!  Не е алчен! Алабалистиката за него- работата-за другите!
Така се гради общият успех!

И друг великан на мисълта има в блока
Блоговият литератор-специалист по буквите!
Най - чутовното му изследване е в областта на глагола "мотам се"?!  Подочу се, че бил предложен за Нобелова награда за това изследване?!
Докато икономистът е само лауреат на блогова награда и на по-скромната -от ООН!. Впрочем и литераторът е носител на тази, блоговата  награда за предходната година! Но е скромен и си трае, не казва нищо?!
Това ,че изследването му е върху глагола " мотам се" не е случайно!
Те, дечурпигата на бивши партийни величия от окръжно ниво нагоре са закърмени с него!  Него са видели първо! И постоянно е бил, глаголът,  пред очите им, до дипломирането им  и компри!
Глаголът" мотам се"

Затова този велик изследовател е назначен от МОН на  най-отговорното  място! Където може да разгърне отромния си и чист потенциал!
Автото, името под което е известен техникумът по автотранспорт!
Да налива ум и разум в главите на възпитаниците му, да не си  мисляг те, че там трябва да се налива само гориво?!

България ще успее с подобни титани!
Лауреати на върхови награди!



Гласувай:
40


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. vaquero - leonleonovpom2,
23.03.2018 17:45
Значи няма какво да се притесняваме за бъдещето на България.
цитирай
2. zaw12929 - ПОЗДРАВ И ЕДНО Е Е ЕХ МИ СЕ ИЗТРЪГВА - ...
23.03.2018 19:38
ПОЗДРАВ И ЕДНО Е Е ЕХ МИ СЕ ИЗТРЪГВА - ХАРЕСВАМ ПОЗИЦИЯТА - ДА СЕ ЗАМИСЛИМ: Икономистът на столетието, лауреат на икономическа награда по линия на ООН се отличава с бетонни знания в областта на икономика! И с кристален " икономически изказ"! По отношение на него, изказа, няма равен в света! Може да скрие топката и на най-изявените икономически величия! Както се казва....
Защо ли е още в България?
Иска да затвърди първото и място в света по процент на нарастване на националния доход и след това ще тръгне по света, да оправя , с" икономическия си изказ" и останалите изоставащи икономики!
цитирай
3. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
23.03.2018 19:52
vaquero написа:
Значи няма какво да се притесняваме за бъдещето на България.


Разбира се, че няма причина за притеснения!
Парвенюта, лекета и въздухари ще " оправят" нещата!
На тях разчитаме и в блога, най-вече!

Хубава вечер!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
23.03.2018 19:55
zaw12929 написа:
ПОЗДРАВ И ЕДНО Е Е ЕХ МИ СЕ ИЗТРЪГВА - ХАРЕСВАМ ПОЗИЦИЯТА - ДА СЕ ЗАМИСЛИМ: Икономистът на столетието, лауреат на икономическа награда по линия на ООН се отличава с бетонни знания в областта на икономика! И с кристален " икономически изказ"! По отношение на него, изказа, няма равен в света! Може да скрие топката и на най-изявените икономически величия! Както се казва....
Защо ли е още в България?
Иска да затвърди първото и място в света по процент на нарастване на националния доход и след това ще тръгне по света, да оправя , с" икономическия си изказ" и останалите изоставащи икономики!


Левски е жив и той е като Левски!
Ще оправя чуждите икономики!
Толкова е нафукан, че това е фасулски проблем за него!
Затова е в нелегалност, да не го отвлекат! Преди да му платят!

Хубава вечер, Зав!
цитирай
5. leonleonovpom2 - На лекета, парвенюта и въздухари не ...
23.03.2018 20:19
На лекета, парвенюта и въздухари не се препоръчва да комементират! Тук!
По изключение, на някои лауреати може да бъде осигурен достъп, при положение ,че дадат смислени допълнения!
По темата!
цитирай
6. rustam - Куку!
23.03.2018 20:39
Куку!
цитирай
7. leonleonovpom2 - Това е интересно твърдение от интересен елемент!
23.03.2018 21:05
rustam написа:
Куку!


Обещах, че на лауреати на блогова награда няма да създавам проблеми!
Да изпразнят главата си от мисловното и съдържание!
С подобни квалификации" куку" се кичехме в началните класове!
Това потвърждава отдавнашните ми съмнение, на база правопис, който също е предмет на началните класове, че блоговият лауреат не е надхвърлил нивото си от началните класове?
Двойно потвърждение!
А, той току що е уловил още един ЖЕМЧУЖИН? Пореден!
Не е ЧЕРВЕН! Става такъв , като отиде в блога на кан Катърмаркнатански!
цитирай
8. leonleonovpom2 - Лауреатът литератор наистина е на ...
23.03.2018 22:19
Лауреатът литератор наистина е на ниво третокласник-интелектуално!
Сигурно с червените ескадрони е бил в Афганистан? Произходът му е наистина червен!
Та ме поучава, този, който чака нещо наготово, за да си отвори устата, пълна с фекалии!
Е и аз потърсих в Интернет, пущуни ли са или пащу, както твърди капацитетът!? На различни места различно ги наричат ,както и нас, но в България е утвърдено ПУЩУНИ!
Какво повече има за спорене с такъв нещастник!
Таванът, който е достигнал е Автото!
Съжалявам, при всичките му протекции,вината е явно в него! Не е моя!
цитирай
9. leonleonovpom2 - А, бе загуби се хуморът, като поп...
23.03.2018 22:33
А, бе загуби се хуморът, като попаднах в релсите на лауреата- литератор Спецът по буквите!
Неговият хумор е като на партийния секретар! Сериозен! До толкова, че трябва и да козируваш!
Виж, жемчужините, които ниже ,може и да го разсмиват, но си остава ,въпреки тях, третокласников интелект!
И такъв хумор е връх за него!
Толкова хвалби по негов адрес, апотеоз направо, а той- недоволен?
Иди го разбери!
цитирай
10. rustam - В Афганистан не съм бил аз, а
23.03.2018 22:57
е бил онзи митичен полк, в който ти си стрелял десетки на единична...по "бягащ елен".
Още по-смешно ще ти стане, като те вкарам в РС за набеждаване. Ще те скъсам!
цитирай
11. leonleonovpom2 - В какво съм те набедил ,бе!
23.03.2018 23:30
rustam написа:
е бил онзи митичен полк, в който ти си стрелял десетки на единична...по "бягащ елен".
Още по-смешно ще ти стане, като те вкарам в РС за набеждаване. Ще те скъсам!


Първо не съм те канил при мен!
Не съм и искал нещо от тебе ,което никак не можеш-да критикуваш
Интелигентно имам предвид!
Казвал съм ти, върви си по пътя, не си ми в орбитата, какво ми се навираш?!
Имаш си клиентела, аз не мога да съм в нея
Ти се занимаващ с мен, ти се опитваш да ми създадеш имидж, който няма общо с мен, не аз с тебе!
А за заплахи от рода ще те размажа, ще те скъсам, как мислиш, че се процедира?
Ти си манипулатор!
Пащу е пущуни, да не докажа ,че и бягащият елен е такъв е и ред подобни неща...Влез в интернет и виж, че има мишена"Бягащ елен" Че не си я измислям и паметта не ме подвежда!Аз съм бил школник, там имаше такава мишена, за другаде -не знам! И н еме интересува!
Проверявай, преди да твърдиш нещо със сигурност!

Върви си по пътя, без мен и всичко ще е наред!
Аз не се интересувам от тебе! Да, познавам леля ти Кети, били сме и в един кабинет в началото и единственото което бих приел от тебе с благодарност, това е информация, как е тя?

Бъди жив и здрав и да сложим точка!
цитирай
12. rustam - Симеонов,
24.03.2018 00:08
leonleonovpom2 написа:
rustam написа:
е бил онзи митичен полк, в който ти си стрелял десетки на единична...по "бягащ елен".
Още по-смешно ще ти стане, като те вкарам в РС за набеждаване. Ще те скъсам!


Първо не съм те канил при мен!
Не съм и искал нещо от тебе ,което никак не можеш-да критикуваш
Интелигентно имам предвид!
Казвал съм ти, върви си по пътя, не си ми в орбитата, какво ми се навираш?!
Имаш си клиентела, аз не мога да съм в нея
Ти се занимаващ с мен, ти се опитваш да ми създадеш имидж, който няма общо с мен, не аз с тебе!
А за заплахи от рода ще те размажа, ще те скъсам, как мислиш, че се процедира?
Ти си манипулатор!
Пащу е пущуни, да не докажа ,че и бягащият елен е такъв е и ред подобни неща...Влез в интернет и виж, че има мишена"Бягащ елен" Че не си я измислям и паметта не ме подвежда!Аз съм бил школник, там имаше такава мишена, за другаде -не знам! И н еме интересува!
Проверявай, преди да твърдиш нещо със сигурност!

Върви си по пътя, без мен и всичко ще е наред!
Аз не се интересувам от тебе! Да, познавам леля ти Кети, били сме и в един кабинет в началото и единственото което бих приел от тебе с благодарност, това е информация, как е тя?

Бъди жив и здрав и да сложим точка!

чети бавно, за да го разбереш. Това, което си ме набедил, е, че съм разследван за педофилия. Написал си го, а аз съм го документирал. Написал съм "Ще те скъсам", а не "ще те размажа". Пак лъготиш като дърт циганин. Ще те скъсам, да. От претенции и законна гонка. Това не е заплаха, а обещание.
цитирай
13. leonleonovpom2 - А за псувните по адрес на покойната ...
24.03.2018 00:18
А за псувните по адрес на покойната ми майка, какво ще кажеш?
мислиш ли ,че нямам документирани неща за тебе?
За педофилията не си спомням дасъм писал, но го има в интернет коментара, там мярнах нещо,че не било доказано! Следователно няма!
За тормоза от твоя страна, с нищо непредизвикан, какъв ти е коментарът?!
Не ме поучавай как да мисля!
Казвам ти да сложим точка
Разбирам те, нямаш тематика, трябва да тормозиш някого, нарочил си мен!
Ако продължиш, следователно, това , което съм написал по-горе е истина!
Затова повтарям, бъди жив и здрав и да сложим точка!
ти не си ми тематика, имам си много други теми и общуването ми с тебе им пречи!
цитирай
14. leonleonovpom2 - е бил онзи митичен полк, в който ти си ...
24.03.2018 00:29
rustam написа:
leonleonovpom2 написа:
rustam написа:
е бил онзи митичен полк, в който ти си стрелял десетки на единична...по "бягащ елен".
Още по-смешно ще ти стане, като те вкарам в РС за набеждаване. Ще те скъсам!


Първо не съм те канил при мен!
Не съм и искал нещо от тебе ,което никак не можеш-да критикуваш
Интелигентно имам предвид!
Казвал съм ти, върви си по пътя, не си ми в орбитата, какво ми се навираш?!
Имаш си клиентела, аз не мога да съм в нея
Ти се занимаващ с мен, ти се опитваш да ми създадеш имидж, който няма общо с мен, не аз с тебе!
А за заплахи от рода ще те размажа, ще те скъсам, как мислиш, че се процедира?
Ти си манипулатор!
Пащу е пущуни, да не докажа ,че и бягащият елен е такъв е и ред подобни неща...Влез в интернет и виж, че има мишена"Бягащ елен" Че не си я измислям и паметта не ме подвежда!Аз съм бил школник, там имаше такава мишена, за другаде -не знам! И н еме интересува!
Проверявай, преди да твърдиш нещо със сигурност!

Върви си по пътя, без мен и всичко ще е наред!
Аз не се интересувам от тебе! Да, познавам леля ти Кети, били сме и в един кабинет в началото и единственото което бих приел от тебе с благодарност, това е информация, как е тя?

Бъди жив и здрав и да сложим точка!

чети бавно, за да го разбереш. Това, което си ме набедил, е, че съм разследван за педофилия. Написал си го, а аз съм го документирал. Написал съм "Ще те скъсам", а не "ще те размажа". Пак лъготиш като дърт циганин. Ще те скъсам, да. От претенции и законна гонка. Това не е заплаха, а обещание.


Аз също имам много документирани неща за тебе
Спомняш ли си какво написа за Вангелов?
Да му го покажа ли И ,че и аз съм такъв!
А да видим!
Виж ти интересни мисли!

Да ме скъса някой ,не било заплаха, а обещание!?
Следователно , ако по същия начин кажеш на някой ,че ще го убиеш, това не е заплаха , а обещание!
Наистина си феномен!
За трети, последен път ти казвам, да сложим точка!
Мислех ,че Кети е причината, но тя е добър човек и не вярвам! Знам кой/я/ е!
цитирай
15. rustam - Ще кажа, че си жалък и гнусен лъжец,
24.03.2018 00:37
leonleonovpom2 написа:
А за псувните по адрес на покойната ми майка, какво ще кажеш?
мислиш ли ,че нямам документирани неща за тебе?
За педофилията не си спомням дасъм писал, но го има в интернет коментара, там мярнах нещо,че не било доказано! Следователно няма!
За тормоза от твоя страна, с нищо непредизвикан, какъв ти е коментарът?!
Не ме поучавай как да мисля!
Казвам ти да сложим точка
Разбирам те, нямаш тематика, трябва да тормозиш някого, нарочил си мен!
Ако продължиш, следователно, това , което съм написал по-горе е истина!
Затова повтарям, бъди жив и здрав и да сложим точка!
ти не си ми тематика, имам си много други теми и общуването ми с тебе им пречи!

който не се свени да намеси и майка си, за да увърта и се изплъзва. Ще кажа, че аз, за разлика от теб, веднага вадя скрийншот, в който си позволяваш твърдиш със сигурност нещо, което е набеждаване.


цитирай
16. leonleonovpom2 - т
24.03.2018 00:41
т
цитирай
17. leonleonovpom2 - А за псувните по адрес на покойната ...
24.03.2018 00:42
rustam написа:
leonleonovpom2 написа:
А за псувните по адрес на покойната ми майка, какво ще кажеш?
мислиш ли ,че нямам документирани неща за тебе?
За педофилията не си спомням дасъм писал, но го има в интернет коментара, там мярнах нещо,че не било доказано! Следователно няма!
За тормоза от твоя страна, с нищо непредизвикан, какъв ти е коментарът?!
Не ме поучавай как да мисля!
Казвам ти да сложим точка
Разбирам те, нямаш тематика, трябва да тормозиш някого, нарочил си мен!
Ако продължиш, следователно, това , което съм написал по-горе е истина!
Затова повтарям, бъди жив и здрав и да сложим точка!
ти не си ми тематика, имам си много други теми и общуването ми с тебе им пречи!

който не се свени да намеси и майка си, за да увърта и се изплъзва. Ще кажа, че аз, за разлика от теб, веднага вадя скрийншот, в който си позволяваш твърдиш със сигурност нещо, което е набеждаване.




Да, да, набеждавам те ,тебе,благородната девица в непристойни неща!
Извинявай тогава!

А, че съм алхимик и си то пуснал в обръщение, до затъпяване, способен ли си да го докажеш, като се наложи?

цитирай
18. emelika - Измамното заглавие
24.03.2018 12:17
Очаквах да прочета, примерно за първата обработка на злато в света, за автоматичната скоростна кутия, слънчевите батерии, телефонният секретар, въздушната възглавница, , фотокопирната машина, електронният часовник... - все български открития със значим икономически ефект или нещо съвсем ново, като устройствата на “Check Point Cardio” от работещия днес в Казанлък кардиолог д-р Бойчев... Пък то, блогово хър-мър. Не съм от дамите на първа, предпочитащи специално ухажване, но се надявам интелигентните личности в блога, макар и клиширано казано, да заровят томахавките на детинското кой е по-по най- и да зарадват четящите ги не с петльов бой, а с това, което истински носят в себе си и да го направят достойно.
цитирай
19. leonleonovpom2 - Здравей, Епена!
24.03.2018 14:01
emelika написа:
Очаквах да прочета, примерно за първата обработка на злато в света, за автоматичната скоростна кутия, слънчевите батерии, телефонният секретар, въздушната възглавница, , фотокопирната машина, електронният часовник... - все български открития със значим икономически ефект или нещо съвсем ново, като устройствата на “Check Point Cardio” от работещия днес в Казанлък кардиолог д-р Бойчев... Пък то, блогово хър-мър. Не съм от дамите на първа, предпочитащи специално ухажване, но се надявам интелигентните личности в блога, макар и клиширано казано, да заровят томахавките на детинското кой е по-по най- и да зарадват четящите ги не с петльов бой, а с това, което истински носят в себе си и да го направят достойно.


Да, разбирам те!
Но свестните хора в блога ще потвърдят, че идеята за подобна низост съвсем не е моя
Не може до затъпяване да ти повтарят ,че си алхимик ? безнаказано да се ниже поредица от скверни материали на тази тема Това е нагло, долно, по този начин ли доказват някакви имагинерни качества?
Понятието алхимик е придобило в годините присмехулен смисъл, въпреки ,че само добри химици са се занимавали с алхимия! Все едно на другата страна да лепна прякор Буквара!
Не може във всичко нагло да те обвиняват в лъжа, да се месят в семейството ти, да те карикатурят по дърводелски начин и ти да се правиш на ударен!
Да, комплексирани са, че нищо не са постигнали, но това го казвам едва сега !Никога не съм парадирал! Ще се присмива и на инженер!? Защитил и докторат покрай инженерството! Къде е неговия докторат, та да ми е поне равен? Ще ме оценят?
А като ги настъпят, тогава ти боли
Хайде, да не говоря повече!
Това е изпитана методика за ликвидиране на читавите хора в блога
И когато те не се обединят срещу такива, последните си развяват байрака!
Но така е навсякъде у нас!...

Благодаря ти, винаги си добре дошла!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Здравейте!
24.03.2018 20:45
анонимен написа:
Не визирах само теб, а и опонентите / меко казано/. Разходих се из блоговете на коментиращите и техните коментатори - загубено време, в което изкристализират поуки за мен и похабена енергия за вас, пораснали момчета. Толкова ли е трудно да приемаме другия със своята уникалност, с мисли различни от нашите, с правата на личността му, с моралното зачитане на същността му и с толерантност в общуването? Моля Ви - всички Вие - обидени, ядосани, наранени - уважавайте себе си, защото сте значими, а вашата значимост е пречупена и отразена от Вас и към Вас. Толкова ли атавистична е молбата ми? Нима сме тук, за да воюваме, а не да търсим съмишленици???


Поздравявам ви за написаното! Споделям го!
По начало съм позитивен Търся доброто! Това, в последния постинг ми е чуждо!
Но почнаха преди няколко години , да се заяждат с мен?! Дълго търпях, едва ли не се оправдавах
Правеше се с единствената цел да бъда унизен, изкаран лъжец и така нататък....
Под форма на критичен материал
Но взеха да намесват работата и семейството ми?!
Бил съм се мотал в командировките, бил съм алхимик?
Специално, в работата ми може да ме критикува някой, който ми е най малко равен!-доктор в областта на техническите науки!
Може би ще трябва да напиша един ограмотителен постинг, кой, как и при какви условия може да критикува!
На отговорите постинги винаги слагам надпис ,че са пародия , че не са сериозни
При поредицата срещу мен, те липсват Някой наистина може да се върже/ и се връзва/ ,че съм алхимик, връзкар, и да не коментирам семейната" тематика"

Както и да е, готов съм да загърбя всичко и да не се връщам, при условие ,че има еквивалентност от " опонентите"
Това ми е тематика, дошла в повече, въпреки ,че не ме затруднява никак ! Имам опит и в нея Но не ми е любима
Готов съм да помогна според възможностите си, не желая да вредя на никой!
Животът е кратък, за да се товари човек с подобна карма!
Който може, ще ме разбере!

С благодарност!
Хубава вечер!
цитирай
21. emelika - leonleonovpom2,
25.03.2018 12:44
Не съм от криещите се, пък се появих като анонимен. Не разбирам, защо? И съм съгласна, че човек трябва да потърси начин да се защити - по своему. Светъл ден!
Елена Петрова
цитирай
22. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Елена!
25.03.2018 14:00
emelika написа:
Не съм от криещите се, пък се появих като анонимен. Не разбирам, защо? И съм съгласна, че човек трябва да потърси начин да се защити - по своему. Светъл ден!
Елена Петрова


Почти бях сигурен, че ти си авторът!
Да, верен е и съветът на приятели, да не се обръща внимание на такива
Няма каак да забравя думите - Лео, орелът не лови мухи, подмини!
Но пък има и обратна страна Мълчанието се приема като съгласие и следва настървяване
А относно работата, в която съм вложил много и имам и постижения , и признание, както и със семейството, там компромиси няма!
Отвръщам с еквивалентного!
А в сатирата, обективно, съм много по-добър, отколкото те мислят за себе си, че са!Защото техният"хумор" не ме разсмива!

Защото не струва!

Хубав ден, Елена!
цитирай
23. yoan2015 - Е сега не ти остава друго, трябва да ...
25.03.2018 14:44
Е сега не ти остава друго, трябва да пишеш за телефонният секретар и въздушната възглавница, на мен идеята ми харесва, предполагам, че се отнася до Асен Йорданов, обаче при темата за "секретаря" фигурират още двама изобретатели, датчанин - Поулсен и германец - Майер, не е лошо да се изясни.
цитирай
24. leonleonovpom2 - Здравей, Йоан!
25.03.2018 21:56
yoan2015 написа:
Е сега не ти остава друго, трябва да пишеш за телефонният секретар и въздушната възглавница, на мен идеята ми харесва, предполагам, че се отнася до Асен Йорданов, обаче при темата за "секретаря" фигурират още двама изобретатели, датчанин - Поулсен и германец - Майер, не е лошо да се изясни.


Чях писал ,че най-опасната опасната подводна мина е Бъллгарско изобретение вярно е, че ме интересуват изобретенията с Българско участие-компютърът, самолетите "Боинг", лунната капсула....Но Елена се включи с много добри допълнения и аз я посъветвах да направи постинги на тази тематика-Идобретения с българско участие!
Смятам ,че ше се справи по- добре от мен!
Защото мен ме интересуват повече като Български принос
А тя подхожда задълбочено и изследователски!

Хубава вечер!
цитирай
25. batogo - !!!:))) Здравей, Иване!
26.03.2018 13:36
Като на приятел ще ти кажа, че от тази мина, в която си се заровил, съкровища и злато няма да извадиш. Ще си останеш само с напусто хвърления труд и талант за овациите на кибиците и сеирджиите.
Хубав ден, приятелю!
цитирай
26. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
26.03.2018 14:27
batogo написа:
Като на приятел ще ти кажа, че от тази мина, в която си се заровил, съкровища и злато няма да извадиш. Ще си останеш само с напусто хвърления труд и талант за овациите на кибиците и сеирджиите.
Хубав ден, приятелю!


Пишех, заради обичта към България и Българите, българи с главна буква!
Ще продължа, разбира се, но не и за съвременните българи, от които съм отвратен! Изключвам повечето, разбира се, но както казваше един приятел на казан манджа и едно лайно е достатъчно!
Подобно поведение, на което съм жертва тук от доста време и заради което епизодично отговарям, е много показателно!

Защо България е била Велика преди Аспарух, в двете царства след това, а дори и в Третото, веднага след Освобождението!
Че, през 1913 година, вече като държава, тя реално извоюва, узаконява я, свободата си и защитава обявената независимост! Но като държава! Силна и единна
Но величие се постига с личности!
Не може да се постигне с мошеници и подлеци и дребни душици най-вече!
Затова нещата са коренно различни сега от епохата на величието!
Първо поведението, низостта в него, трябва да се промени Низостта да изчезне!
Заводи с години са работели по мои предписания, някой си ще се гаври, че съм "се мотал" и пет пари не струвам? Без коментар повече!

Хубав ден приятелю!
цитирай
27. vmir - Цъгов щял да къса за набеждаване??? Даже бил документирал!!!
27.03.2018 00:28
Аз пък съм дал документи в пресата как Цъгов причини смъртта на блогър, като се представяше за този блогър. И чакам да се представи за притеснен от някого.
цитирай
28. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
27.03.2018 11:05
vmir написа:
Аз пък съм дал документи в пресата как Цъгов причини смъртта на блогър, като се представяше за този блогър. И чакам да се представи за притеснен от някого.


той и мен шантажира с подобен профил Добавил е само едно м в края му-
leonleonovpomM2 И с този профил се правят мръсни коментари Розела даже ме обвини, че съм коментирал нещо такова при нея Но не изпрати доказателства
Активира профила, докато пише или гласува и после го дезактивира Явно се цели злонамерено злепоставяне! На мен!
Особено "активен" е този" профил" при другия герой! Което ясно говори за връзка!
Особено пък като вече веднъж го е правил, има опит в подобни действия, защо да не го приложи?!
И ТАКЪВ СЕ ПРЕДСТАВЯ ЗА НАБЕДЕН? ПРИ МОРЕТО ОТ КАЛ, КОЕТО Е СТОВАРИЛ!? АЗ ИЛИ ТОЙ СЕ ЗАНИМАВА С МЕН и КОЙ Е ПОДЛОЖЕН НА ДЕЙСТВИЕТО НА МРЪСОТИИ?

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
29. nedovolen - k30
27.03.2018 22:11
Анонимен бе nedovolen. От телефончето :)))
цитирай
30. leonleonovpom2 - Поздрави, Николай!
27.03.2018 22:58
анонимен написа:
Предния и този пост с по 29 коментара. Обичам тек, но този ще направя чифт.
Благодарение на учените /и икономистите/ света върви към сигурна гибел. Дълга тема, пък клавиатурата ми е ”мързелива”, малко я разбира.
Ще спомена, че вместо правилно, живеем с ръмжащи и пушещи технологични джаджи.


Разбрах, че си ти!
Така е, светът се развива неправилно, винаги и парадоксално оцелява!?
На голям философски форум, известен учен ,при откриването му казва ,че светът е пред гибел, че младите не се отнасят почтително към възрастните, не ги подздравяват, в парка не им отстъпват място на пейките и тем подобни неща..
Бурни аплодисменти! Той дава знак да спрат и казва ,че тези думи не са негови!
А на Платон, преди 2500 години!
Така ,че прав си, но , въпреки всичко, светът оцелява!

Лека нощ!
цитирай
31. vmir - 29. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю!
28.03.2018 06:12
Жалко е, че престъпници като Цъгов все още биват търпяни да тероризират останалите.

Приятен ден, Леон!
цитирай
32. leonleonovpom2 - Така е, приятелю!
28.03.2018 08:59
vmir написа:
Жалко е, че престъпници като Цъгов все още биват търпяни да тероризират останалите.

Приятен ден, Леон!


Такива ги търпят и са защитени!
Да не им се нарушат правата!?
Мога да ти кажа следващия му ход, защото е елементарен!

Ще прекопира оттук коментара ти, ще подчертае нервно нещо в него и ще обясни на невежата публика, че ще те даде под съд за наклеветяване! Съпроводено с разкъсване, но като обещание? Чудя се, как реагира съдът, когато някой обещае да убие някого!
Само му обещава!
Та, петним биографията му
Защото е чистичък като сълза?
Човек да си го сложи като икона!?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
33. vmir - 34. leonleonovpom2,
28.03.2018 10:17
Най-обичам когато престъпници се правят на жертви.

Хубав ден, Леон!

цитирай
34. leonleonovpom2 - Здравей, приятелю!
28.03.2018 13:58
vmir написа:
Най-обичам когато престъпници се правят на жертви.

Хубав ден, Леон!



Да, такива са и жертви?
Нито съм го канил в блога си, нито съм го карал да пише критика, на постингите ми! При която ,непоискана критика, ясно показа, че не знае как се прави! Нито пък бих поканил такъв за рецензент, дума ,която не знае какво означава, защото се присмиваше? Написа и куп смехории и небивалици по мой адрес, с единственото желание да ме злепостави!?
Ето, това е наглост, без да си канен, да се типосаш на масата и да вдигаш наздравици!
И да нареждаш!?
Отвратен съм, че може да има такива!

Хубав ден, Вмир!
цитирай
35. vmir - 36. leonleonovpom2,
28.03.2018 20:38
Последния постинг на Митко беше отговор на свинщините на Цъгов. Беше малко след полунощ, когато го публикува и аз бях между първите, които го прочетоха. По-късно от сина му разбрах, че Митко е починал около час, час и половина след публикуването. Момчето е огромен и силен млад мъж и ако не беше се посветило да призовава към толерантност и почтеност, Цъгов щеше да даде фира. Христоматиен пример, че ненаказания мерзавец не става почтен човек.

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
36. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
28.03.2018 22:09
vmir написа:
Последния постинг на Митко беше отговор на свинщините на Цъгов. Беше малко след полунощ, когато го публикува и аз бях между първите, които го прочетоха. По-късно от сина му разбрах, че Митко е починал около час, час и половина след публикуването. Момчето е огромен и силен млад мъж и ако не беше се посветило да призовава към толерантност и почтеност, Цъгов щеше да даде фира. Христоматиен пример, че ненаказания мерзавец не става почтен човек.

Хубава вечер, приятелю!


Да, спомням си случая! Аз бях нов сравнително тогава, имах няколко публикувани постинга
Случайно попаднах на постинг, в който син известяваше ,че баща му е починал! Вероятно е същият случай, по него време беше
Страшно лошо впечатление ми направи, не съм му запомнил името, някой, който първо го обвини в лъжа, а после се нахвърли върху него, защо стои на компютъра , а не се занимава с погребението?!
И дежурният минус?!
Как може, вместо за изразиш съчувствие, да си такъв звяр?! Ами замълчи!
Че няма култура на поведение тук, тогава ми стана ясно!
Така е като се преминават границите безразборно И пъдарят става съдник на царя!
Ти знаеш, в науката това е изключено!
Лаборантка да прави оценка на работата на професора?А тук даже не става дума и за лаборантка!
В армията- също!
Редник да раздава заповеди на генерала
Впрочем има го в един виц!
Генерал ,на проверка в поделение, спира млад войник Пита го, как е службата? В това време се задава старият войник Младият казва на генерала, да приключват разговора, защото идва старата служба!
Е, нещо такова има и тука
Недоказал се абсолютно, учител в най-ниско котираното училище, ще оценя научната ми работа, внедрена в практиката!?
На какво основание и с какво право!?
Бил съм " алхимик", "създал съм нов полимер", "бакелитен акумулатор" Бих добавил, в стила му и дървен асфалт!
Какво цели с това, какво печели, ме интересува!!?
Жалка история, която намира почва тук!
Но най- големият позор е, че такъв е учител!?

Хубава вечер, приятелю!
цитирай
37. rustam - С интересен феномен се сблъсквам ...
28.03.2018 22:15
С интересен феномен се сблъсквам напоследък!!? Критици и оценители??! Неоторизирани!!!
Как е, Ванка? Май няма вече "фурори", а? Стреляш ли още по "бягащи елени"? На единична?
Търсят ли те от Европейската асоциация по пластмасите?
Не е лесно цял живот "заврян зет", не е лесно...
цитирай
38. leonleonovpom2 - С интересен феномен се сблъсквам ...
28.03.2018 22:24
rustam написа:
С интересен феномен се сблъсквам напоследък!!? Критици и оценители??! Неоторизирани!!!
Как е, Ванка? Май няма вече "фурори", а? Стреляш ли още по "бягащи елени"? На единична?
Търсят ли те от Европейската асоциация по пластмасите?
Не е лесно цял живот "заврян зет", не е лесно...


Най-интересният"феномен" си ти!
Не си знаеш мястото! И каляш ,където отидеш!
Какво разбираш ти от моята работа, та да ми даваш съвети?
Какво добро изобщо си направил на някого?

С какви очи изобщо се появяваш в блог бг?
Никакъв " Ванка " не съм ти!
Чудя се, майка ми беше учител, как се е стигнало дотам, да има подобни учители ?
Като тебе?
И по литература?

цитирай
39. vmir - Гениалният Радой и такъв гьонсуратлък е предугадил:
29.03.2018 07:10
"Всичките щом го разбраха, плюха го с гняв изведнъж. Рече им плютият мъж: "Звънна над моята стряха тихият пролетен дъжд!"
цитирай
40. leonleonovpom2 - Po,dlexq
29.03.2018 10:50
vmir написа:
"Всичките щом го разбраха, плюха го с гняв изведнъж. Рече им плютият мъж: "Звънна над моята стряха тихият пролетен дъжд!"

цитирай
41. leonleonovpom2 - Здравей, Вмир!
29.03.2018 11:08
vmir написа:
"Всичките щом го разбраха, плюха го с гняв изведнъж. Рече им плютият мъж: "Звънна над моята стряха тихият пролетен дъжд!"


Чудесно попадение! Право в целта!
по-подходящо за такъв случай трудно може да се намери!
То кое ли ни е наред, ама и такива да се подвизават като "учители" си е жива подигравка с образователната система!
И избива комплекси с правописа на другите!
Само веднъж изпаднах в неговото положение, да намирам грешки на...французойка? И в същия момент разбрах, че съм сгрешил, не бива! Това и е майчин език, кой съм аз? И не повторих, само я предупредих, че за написаното тя си отговаря!
Та и той, ще ме поучава и ще се присмива над мен за нещо, където не би трябвало и да си помисли, че има право!
В работата ми! Там е нула спрямо мен!
Права е Пискова, че в нормална държава отдавна би си намерил мястото ,заслуженото!Не той да се вживява като съдник?!
Да, добил е кураж от ненаказаното си деяние! Мисли го за поощрение? Пък може и така да е!

Хубав ден, приятелю!

Хубав ден ,приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138910
Постинги: 1349
Коментари: 29651
Гласове: 102601
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031